Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Måndag 12/3

Av Tom Larsson - 12 mars 2012 08:57

Jahapps, nu är det snart dax=) Solen gassar och isen är så gott som borta från sjöar och åar så snart far jag ut som en skållad bäver  som rasat ner i ett saltkar,


Ska titta över min utrustning idag, olja rullarna, slipa krokar och byta lite linor.... har varit lite slö med det på sistone tyvärr :/


Ska till mitt föräldrahem på torsdag eller fredag och ta med lillgrabben, får se om man får en lina i vattnet då=)


I år tänkte jag ge mig på flugfiske oxå, jag har till skillnad från många andra fiskare inte gett mig in i denna "högklass"version av fiske bara nosat lite på det.. Så om någon har tips på billig och bra utrustning för en nybörjare så posta gärna ett reply=)


Ha en underbar dag alla och riktigt skitfiske på er=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tom Larsson - 27 mars 2012 11:20

Sådärja, då har man varit ute och provat på vattnen lite=) Fick tyvärr inte ett napp men fick vackert väder och trevligt sällskap=) Jag, Andreas hans dotter Junia och styvsonen Mattias åkte ut i Lördags em för att testa vattnen i Dalkarlshytteån i ...

Av Tom Larsson - 18 mars 2012 20:04

Blev inget fiske i helgen då jag hade min 9 månaders son med mig=) Men vi hade en skön kortsemester i Nora och jag hann spana in lite fiskevatten=) Nästa fredag ska jag upp till Nora igen och då ska jag provfiska Dalkarlshytteån i Lindesberg för fö...

Av Tom Larsson - 1 mars 2012 07:05


   Jahapps, då sitter man här arla morgon och tittar ut genom fönstret och känner en längtan så enormt stark. Den här tiden på året är den värsta för mig, väntan och rastlöshet....... Men snart är den här...... Vad som snart är här? ISLOSSNINGEN!!!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards